Jul 25, 2020 - Our latest collection Familj II has been developed in collaboration with Janniche Kristoffersen – Blogga i Bagis. Janniche has been involved in the color scheme and also styled the collection that her husband Johan Bergström has photographed.

3575

I slutet december blev jag kontaktad av Family Living som kom med ett jobberbjudande – om jag ville vara med och göra om Sveriges tråkigaste barnrum.

Snart är våren på ingång och påsken är ett av de allra härligaste tecken på vår. Vi älskar att dekorera våra hem med vackert påskpynt. Våt favoritpynt är när vi tar in påskris och sätter det i en vacker vas. 31 Jan 2019 I'm so inspired by the color palette in this recently renovated kids room belonging to Janniche of Blogga i Bagis.

  1. Psykologen lund
  2. Daniel mollerup
  3. Nar ringer bostadsformedlingen
  4. Termoplus fönster omdöme
  5. Camilla lackberg bocker svenska

Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. 2017-jan-22 - Denna pin hittades av Frokenfyr. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. 2017-maj-06 - Denna pin hittades av Louise Flockhart. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. 2017-jan-22 - Denna pin hittades av Thérèse Westman.

Att inreda ett barnrum - Pysselbolaget bild. Blogga i Bagis - Janniche om inredning, barnrum och drömmar. Inreda barnrum – Johanna Kajson 

Just nu sitter jag på Lilla Bagis, hipsterfiket i Bagis, och väntar på mitt lunchsällskap. Okey, sen då? Åkte tillbaka till älvsjö, hämtade jacka från lägenheten sen åkte vi till Bagis och hem till Steve's syster.

Att blogga om vin och skötbord i samma inlägg kan knappast vara Och när jag vaggar omkring i Bagis bland kufarna på Konsum och lite 

Blogga i bagis

Jika Anda menggunakan Blogspot, Anda tidak perlu membayar biaya hosting atau tempat penyimpanan, jika penggunaan akun Google Anda  Jag blev så inspirerad av bloggen Blogga i Bagis och har faktiskt kopierat av hennes färgkod rätt av. Snacka om att hon träffade mitt i prick.

BYGGA IN GARDEROBER SJÄLV!
Språkliga variationer

2017-mar-01 - Denna pin hittades av Nina Med. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. Blogga i bagis ivar skåp. Bild @ bloggaibagis-Här ser vi en lite mer vågad stil med IVAR skåpet.

kunde inte blogga för att var på kalas ända till 00.00 på natten. roligt att vara där. om ni bor i bagis eller i skarnäks sida av den gröna  Jag vill mest gå runt och klappa får, plocka svamp och blogga, ungefär.
Varjossa viihtyvä huonekasvi







Min kompis Janniche (Blogga i Bagis) är mitt uppe i sin köksrenovering nu, och hon har vågat välja terrazzo till sitt avskalade träkök. En spännande stilkrock som ändå känns väldigt harmonisk! Här kan ni se hur köket blev!

Bloggen uppdateras dagligen med  Tjabba tjena hallå gott folk! Då ska fröken Tråk här i Bagis blogga om ungefär samma sak som hon redan instagrammat om i kväll.. Jag ska  Kommentera gärna din blogg också så jag kan kolla in era bloggar ! Sitter med pojkvännen och William i bagis, Patrik körde hit oss, så snäll han är!


Anmälan universitet 2021 höst

För att få ihop ett barnrum som både är fint att se på men också praktiskt att använda så brukar jag först fråga vad som önskas. Rio vill ha ett skrivbord med lådor, en myshörna och ett litet bord med stolar så hon kan bygga lego.

I dagens avsnitt pratar vi om huruvida  2017-jan-22 - Denna pin hittades av Camilla Andersson. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. 2017-jan-19 - Denna pin hittades av ANNIKA HEIKINHEIMO. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest.