Krama mig - Björn Skifs 2. Bästa vänner - Lena Philipsson 3. Öppna upp ditt fönster - Lisa Ekdahl 4. Stolt att vara kvinna - Ainbusk 5. Pojken på månen - Rikard 

6995

Read the complete lyrics of Krama dej by Björn Skifs on Rockol.com. Read the complete lyrics of Krama dej by Björn Skifs on Rockol.com. 04/05/2021 . Search . Rockol. Lyrics. Björn Skifs. När jag bara vill krama dig, svara mig Här står man som ett fån och studsar upp och ner Du ser ingenting Oh, i musikens dån försöker jag få fram

Jag vill krama dig, hålla i dig och krama dig”, sjunger han och härmar Björn Skifs. Stockholm öppnade sig framför mig som ett juvelskrin: ”Let's make the movie! love” – T Rex ”Come give me love” – Ted Gärdestad ”Krama dej” – Björn Skifs  om du lämnade mig nu. Lasse Norman.

  1. Kocks
  2. Glashuset gislaved lunch
  3. Magelungen skola solna
  4. Vad tjanade man 1970
  5. Snitz skola stockholm
  6. Termoplus fönster omdöme
  7. E sword

ANDERS BJORN SKIFS / SCHIFFZ! Krama dej, Oh (hålla i dej och krama dej) Mmm, jag vill hålla i dej (varför måste det va så här) Ooh, varför é det så här (när jag bara vill krama dej, svara mig) Ooh, varför är det så här? När jag bara vill krama dig, svara mig. Här står man som ett fån och studsar upp och ner. Du ser ingenting. Oh,  man hittar knappt varann, stannar till, vad jag vill. Krama dej, Oh (får jag be dej och krama mig) Mmm, jag vill hålla  Krama dej är en sång skriven av Bengt Palmers, och inspelad 1975 av Björn Skifs på albumet Schiffz.

Björn Nils Olof Skifs, född 20 april 1947 i Vansbro i Järna församling, är en svensk skådespelare, sångare, underhållare och programledare.Han har varit aktiv popartist sedan 1960-talet och fick 1974 internationella framgångar, främst med låten "Hooked on a Feeling".

Övriga kommentarer: Vi hade vart på bio, och min kompis började sjunga låten från filmen. Krama dej Songtext von Björn Skifs mit Lyrics, deutscher Übersetzung, Musik-Videos und Liedtexten kostenlos auf Songtexte.com Björn Skifs - Krama dig - M0443 Björn Skifs - Kyss mig - M0731 Björn Skifs - Måndag morgon - M0531 Björn Skifs - Michelangelo - M0031 Björn Skifs - Ni som kan ro - M0457 Björn Skifs - No particular place to go - M0661 Björn Skifs - Sally var en reko brud - M0455 Björn Skifs - Vild och vacker - M2812 Björn Skifs - Vill du inte ha mina Björn Nils Olof Skifs, född 20 april 1947 i Vansbro i Järna församling, är en svensk skådespelare, sångare, underhållare och programledare.Han har varit aktiv popartist sedan 1960-talet och fick 1974 internationella framgångar, främst med låten "Hooked on a Feeling".Skifs … 31 rows Listen to Krama Dej by Björn Skifs, 2,766 Shazams. Ett ganska litet golv, här står vi du och jag I trängsel och rök Oh, snart är klockan tolv, i huvet går det runt I ett sus utav ljus Det kallas diskotek, vi rör oss lite grann På två meters håll Oh, det är en konstig lek, man hittar knappt varann Stannar till, vad jag vill Krama dig Får jag be dig att krama mig Mmm, jag vill Skifs Hits! CD 1.

Текст и перевод песни Krama Dej исполнителя Björn Skifs на русском от (när jag bara vill krama dej, svara mig), (когда я просто хочу тебя обнять, ответь 

Björn skifs krama mig

Abaixo, você encontrará letras Jag slår mig ner vid min telefon Krama Dej - Björn Skifs: Tradução e Se videon för Michelangelo (Men Så Svara Då!) från Björn Skifss Skifs Hits! gratis och se konst, låttexter och liknande artister.

6. I mörkret med dej by Björn Skifs, 3:55, ¥250. 7 Kyss mig by Björn Skifs, 3:35, ¥250. 20.
Coldzyme munspray deutschland

Fångad i en dröm. Vild och vacker.

Nu har jag bestämt mig för att det e dax Jag har väntat klart och exploderar strax Det e högtid älskling, det e våran tur Vi e ytterst när nu jag och du Om du ger mig en, vad händer då? Kanske blir det så att du vill ge mig två? About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators Skifs Hits! CD 1.5."Krama dej"Text & musik: Bengt Palmers-Björn SkifsFrån albumet: Schiffz!Trummor: Jan GuldbäckBas: Stefan BrolundElgitarr: Janne Schaffer & Krama dej Björn Skifs.
Portal 360 quanum








Label: EMI - 50999 972708 2 9,Musikservice - 50999 972708 2 9 • Format: 2x, CD Compilation • Country: Sweden • Genre: Rock, Pop • Style: Pop Rock, Soft Rock

Ooh jag vill hålla i dej. Varför måste det va så hä Listen to Skifs Hits! by Björn Skifs on Apple Music. Stream Krama Dej. 5.


Narig hud bebis

Michelangelo (Men så svara då!) from Festivalfavoriter 2 by Björn Skifs - Feb 1, 2007. Frida. 2. Festivalfavoriter 2. Krama mig och dansa.

Producent.